Anunț privind inițierea elaborării proiectului Ordinului MEI cu privire la aprobarea reglementării aeronautice civile „Regulamentul privind raportarea, analiza și acțiunile subsecvente cu privire la evenimentele de aviație civilă”
Prezentul regulament are drept obiectiv îmbunătățirea siguranței aviației asigurând raportarea, colectarea, stocarea, protecția, schimbul, diseminarea și analizarea informațiilor relevante privind siguranța referitoare la aviația civilă.
Proiectul Regulamentului stabilește normele de bază referitoare la raportarea evenimentelor din aviația civilă și transpune integral prevederile Regulamentului (UE) nr. 376/2014 al Comisiei din 3 noiembrie 2011 de stabilire a cerințelor tehnice și a procedurilor administrative referitoare la personalul navigant din aviația civilă în temeiul Regulamentului (CE) nr. 216/2008 al Parlamentului European și al Consiliului și a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1018 al Comisiei din 29 iunie 2015 de stabilire a unei liste de clasificare a evenimentelor de aviație civilă care trebuie raportate în mod obligatoriu în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 376/2014 al Parlamentului European și al Consiliului.
Persoana responsabilă de promovarea proiectului:
Constantin SÎRBU – Consultant principal, Serviciul Transport Aerian,
Tel. 022 250644
E-mail: constantin.sirbu@mei.gov.md
Termen: 15 zile