Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţia privind modul de examinare a adresărilor electronice către minister.

  1. Pagina web www.mded.gov.md vă oferă posibilitatea de a vă adresa ministrului Dezvoltării Economice și Digitalizării în mod electronic cu propuneri, reclamaţii şi sesizări.
  2. În funcţie de specificul problemei abordate, la examinarea adresării vor fi implicate şi autorităţile administraţiei publice vizate.
  3. Organul care examinează adresarea este în drept să verifice veridicitatea informaţiei şi să solicite informaţii suplimentare.
  4. În cazul petiției expediate în formă electronică, ea trebuie să corespundă cerinţelor faţă de documentul electronic și să fie semnată electronic, în conformitate cu legislaţia. Adresările ce nu vor corespunde cerinţelor stipulate în art. 75 alin. (1) din Codul administrativ al Republicii Moldova, nr. 116/2018 – nu vor fi examinate.
  5. La prezentarea şi examinarea adresărilor electronice este asigurată confidenţialitatea datelor personale şi a informaţiei comunicate.
  6. Adresările care nu vor conţine informaţia, solicitată în mod obligatoriu în formularul adresării şi nu vor corespunde cerinţelor faţă de documentul electronic, inclusiv aplicarea semnăturii digitale (art. 5 (2) din Legea cu privire la petiţionare nr. 190/ 19.07.94),  nu vor fi examinate.
  7. În cazul în care Dvs. nu dispuneţi de o adresă electronică, vă recomandăm să expediaţi prin poștă un demers sau o petiţie în formă scrisă pe suport de hîrtie.

    Tipul petiționarului


    Numele


    Prenumele


    IDNP *


    Email *


    Telefon *


    Țara


    Raionul


    Adresa de domiciliu sau sediul petiționarului *


    Gen *


    Acest formular trebuie salvat în PDF și semnat folosind serviciu MSIGN
    În acest formular includeți doar informații textuale.
    Serviciu MSIGN permite semnarea fișierului PDF nu mai mari de 5MB.
    Alte materiale le puteți anexa la atașamente în arhive.


    Încarcă fișier petiție *


    Recepționare răspuns *


    Date cu caracter personal *


    Validare date introduse *



    Notă

    În procesul examinării petiţiilor în format electronic Ministerul va asigura confidenţialitatea datelor personale şi a informaţiei comunicate, în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare.

    Petiţiile în formă electronică trebuie să corespundă cerinţelor faţă de documentul electronic, inclusiv aplicarea semnăturii digitale, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Dacă acestea nu vor corespunde cerinţelor date şi/sau nu vor conţine informaţia, solicitată în mod obligatoriu în formularul petiţii on–line, ele nu vor fi examinate.

    În cazul în care nu dispuneţi de o adresă electronică, vă recomandăm să expediaţi petiţia în formă scrisă pe suport de hârtie la adresa poştală a Ministerului: Republica Moldova, MD-2012, mun.Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale nr. 1.

    Pentru mai multe informații privind modul de depunere și examinare a petițiilor vă recomandăm să consultați: