Start testare EVO. Peste 3,500 de persoane au primit acces la aplicație în regim Beta

Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării și Agenția de Guvernare Electronică, anunță startul testării aplicației EVO în versiunea Beta pentru cei peste 3,500 de cetățeni înregistrați în lista de testare.

Persoanele care s-au înregistrat pentru a testa aplicația prin intermediul evo.gov.md și au indicat informații complete cu privire la sistemul de operare al telefonului mobil, au primit spre testare aplicația.

Astfel, peste 3,500 de persoane au primit instrucțiuni de accesare ale aplicației în regim de test, atât pe email, cât și pe grupul dedicat de comunicare directă, după cum urmează:

Utilizatorii iOS: Un email de la aplicația TestFlight cu instrucțiuni de accesare.

Utilizatorii Android: Link direct pentru accesare pe Play Store.

Important de știut:

  • Versiunile oferite spre testare sunt: 83 pentru Android și 90 pentru iOS
  • Accesul la toate funcționalitățile aplicației necesită autentificare cu semnătura electronică. Utilizatorii fără semnătură electronică vor avea acces limitat.
  • Versiunea Beta funcționează cu date reale, reflectând identitatea reală a utilizatorului.
  • Feedback-ul utilizatorilor este crucial pentru depistarea erorilor și optimizarea continuă a EVO.

Ce este disponibil pentru testare EVO Beta?

  • Acte Digitale și Portofelul Digital
  • Plăți MPay și gestionarea conturilor de recepționare a plăților de stat
  • Informații personale și fiscale
  • Date ale afacerii
  • Informații despre sănătate – statul de asigurat al utilizatorului și copiilor
  • Acces la informații despre serviciile publice cu opțiunea de inițiere a procesului de obținere din aplicație pentru cele electronice

Știm că mulți au vrut să vadă și să trăiască experiența de utilizare EVO. Iată de ce lansăm versiunea de test publicului – pentru a face procesul de dezvoltare cât mai incluziv. Acesta este doar începutul, însă acest prim pas este foarte important pentru a consolida EVO. De azi, toți cei care au acces la EVO au actele lor în format digital și îi încurajăm să le utilizeze la greu și să ne raporteze direct dacă au întâmpinat dificultăți în utilizare. Reamintim și tuturor instituțiilor despre obligativitatea de a accepta actele digitale prezentate prin intermediul EVO.”, spune Dumitru Alaiba, ministrul Dezvoltării Economice și Digitalizării.

Cum pot fi raportate erorile?

Prin intermediul butonului „Lasă-ne feedback”, disponibil pe ecranul principal al aplicației. Erorile raportate și informațiile vor fi analizate și prioritizate de echipa de dezvoltare, iar lista îmbunătățirilor va fi incluse în actualizările periodice ale aplicației.

De ce se testează în Beta?

Testarea în Beta are drept scop eliminarea erorilor și problemelor neprevăzute care ar putea impacta experiența de utilizare. Întreaga echipă de dezvoltare mizează pe susținerea comunității și raportarea problemelor întâmpinate în perioada de testare.

Despre EVO

EVO este proiectul Guvernului Republicii Moldova destinat să faciliteze interacțiunea digitală dintre cetățeni și serviciile publice.

Aplicația este dezvoltată de Agenția de Guvernare Electronică, sub egida Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării.

Implementarea aplicației se realizează cu susținerea partenerilor de dezvoltare: Proiectul Tehnologiile Viitorului, finanțat USAID, Suedia și Marea Britanie; precum și cu susținerea UNDP și Banca Mondială.

Pentru actualizări, urmăriți paginile de social media EVO: